Title Image

Modelul de afacere perturbator

Este un model de afacere care perturbă piața, adresându-se cerințelor reprimate, acele cereri care au fost ignorate de către furnizorii și producătorii de frunte ai industriei și oferind soluții pe care industria actuală nu a reușit să le ofere. Aceste modele de afaceri sunt alimentate de o inovație perturbatoare, care le ajută să creeze o nișă nouă pe o piață existentă sau să creeze o nouă piață în totalitate prin crearea, deconectarea, rafinarea, reproiectarea sau optimizarea unui produs/serviciu.

Execuție promptă

Competivitate sporită

Inovare rapidă

Exemple recente de afaceri care au prosperat cu un model de afaceri perturbator includ Netflix, care a introdus accesul legal, la cerere, la filme, emisiuni TV și documentare pe o piață supra-saturată cu marile ecrane, închirieri de filme și achiziții Blu-Ray, Tesla , care își propune să integreze cea mai nouă și mai sustenabilă tehnologie în vehiculele de zi cu zi și Uber, care a standardizat serviciile de taxi sub o singură marcă, asigurând comoditatea persoanelor care sunt nevoite să facă naveta sau să găsească transport local în țări străine.

Strategia de afacere perturbatoare este doar una dintre cele patru strategii ce pot fi folosite de către un start-up. Dacă dorești să afli celelalte strategii care pot ajuta dezvoltarea start-up-ului tău accesează (click) graficul de mai jos.

Post a comment