Title Image

Introducere


În parteneriat cu instituții de învățământ din România, Idea Perpetua oferă stagii de internship pentru studenți, cu posibilitatea de angajare, echipa noastră având obiectivul de a-și extinde echipa de Consultanți pentru domeniile Consultanță în Afaceri, Consultanță în Management și Consultanță în Marketing Online cu persoane dornice de a face performanță la cele mai înalte standarde într-o organizație care pune accent pe oameni, integritate, flexibilitate, inovație, eficiență, creativitate, atenție la detalii si dezvoltare continuă.

Dacă dorești să activezi în unul dintre domeniile enunțate anterior și vrei să iți începi cariera cu provocări profesionale extraordinare, atunci Idea Perpetua este compania potrivită așteptărilor tale profesionale si personale. Vei avea oportunitatea de a activa într-un mediu plăcut, cu profesioniști excepționali, preocupați de dezvoltarea ta personală, care vor pune bazele unei cariere de succes. Vei deprinde competențe profesionale cheie și principii de viață fundamentale, ce vor complementa abilitățile dobândite în mediul educațional.

Alege un job care îți place și nu va trebui să muncești nici măcar o zi din viața ta.
Durata: 90 de ore/stagiu de practică
Perioada: Se va stabili după interviu
Student: Universitate acreditată cu reputație bună
Specializarea: Economie, Afaceri, Marketing etc.
Anul: II sau III Licență / I sau II Masterat
Candidatul Ideal: Integru | Profesionist | Pasionat | Performant | Inovator | Responsabil

Posturi vacante practică Idea Perpetua


Business Consultant

Business Consultant | Cerințe și Responsabilități
Cerințe:

  • Student Anul: II sau III Licență / I sau II Masterat la facultate acreditată pe domeniile Economie, Afaceri, Marketing etc.;

Responsabilități:

  • Dezvoltarea competențelor de oferire consultanță start-up-urilor;
  • Deprinderea utilizării avansate a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Access, Power-Point);
  • Dezvoltarea de sisteme pentru optimizarea proceselor si operațiunilor;
  • Implicare activă în proiectele de Consultanță în Afaceri ale companiei pentru clienți importanți din România și străinătate;
  • Participare activă în cadrul ședințelor de management cu scopul de a contribui la procesele de dezvoltare și îmbunătățire continuă ale companiei;
  • Familiarizarea cu funcțiile și procesele unei companii de consultanță, ale partenerilor și clienților acesteia;
  • Realizarea unui Plan de Dezvoltare Profesională și Personală împreună cu Mentorul, cu scopul dezvoltării personale si profesionale.

Online Marketing Consultant

Online Marketing Consultant | Cerințe și Responsabilități
Cerințe:

  • Student Anul: II sau III Licență / I sau II Masterat la facultate acreditată pe domeniile Economie, Afaceri, Marketing etc.;

Responsabilități:

  • Inițierea in utilizarea platformei de CMS (Content Management System) WordPress;
  • Inițiere in SEM - Search Engine Marketing (Google Adwords);
  • Inițiere in Social Media Marketing (Facebook Ads);
  • Inițiere in SEO – Search Engine Optimization;
  • Inițierea în utilizarea platformelor software de editare foto, grafică si design (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Lightroom etc);
  • Dezvoltarea competențelor de utilizare a pachetului Microsoft Office (Power-Point, Word, Excel) Inițierea in HTML, și CSS, etc;
  • Implicare activă în proiectele de Consultanță în Marketing ale companiei pentru clienți importanți din România;
  • Participare activă în cadrul ședințelor de management cu scopul de a contribui la procesele de dezvoltare și îmbunătățire continuă ale companiei;
  • Familiarizarea cu funcțiile și procesele unei companii de consultanță, ale partenerilor și clienților acesteia;
  • Realizarea unui Plan de Dezvoltare Profesională și Personală împreună cu Mentorul, cu scopul dezvoltării personale și profesionale.

Management Consultant

Management Consultant | Cerințe și Responsabilități
Cerințe:

  • Student Anul: II sau III Licență / I sau II Masterat la facultate acreditată pe domeniile Economie, Afaceri, Marketing etc.;

Responsabilități:

  • Dezvoltarea competențelor de implementare și management al proiectelor;
  • Deprinderea utilizării avansate a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Access, Power-Point);
  • Dezvoltarea de sisteme pentru optimizarea proceselor și operațiunilor;
  • Implicare activă în proiectele de Consultanță in Management ale companiei pentru clienți importanți din România;
  • Participare activă în cadrul ședințelor de management cu scopul de a contribui la procesele de dezvoltare și îmbunătățire continuă ale companiei;
  • Familiarizarea cu funcțiile și procesele unei companii de consultanță, ale partenerilor și clienților acesteia;
  • Realizarea unui Plan de Dezvoltare Profesională și Personală împreună cu Mentorul, cu scopul dezvoltării personale și profesionale.


Beneficii


Obținerea de experiență și expertiză profesională în cadrul unei organizații importante;
Realizarea unui plan de dezvoltare personală și profesională și implementarea acestuia;
Training de specialitate (leadership, management de proiect, marketing online, personal branding, public-speaking, vânzări, comunicare, antreprenoriat etc);
Implicarea în activități creative, dinamice și antrenante din domenii profesionale variate;
Participarea la evenimente, conferințe și teambuilding-uri organizate de organizație;
Intrarea în contact cu personal al unor importante organizații românești prin participarea la evenimentele organizate de organizație;
Flexibilitate în dezvoltarea de proiecte cu impact pentru societatea din România (economie, antreprenoriat, educație, responsabilitate socială etc);
Activarea într-un mediu plăcut, în care oamenii sunt apreciați și încurajați să-și valorifice aptitudinile;

Posturi vacante angajare Idea Perpetua


Business Consultant

Business Consultant | Cerințe și Responsabilități
Cerințe:

  • Student Anul: II sau III Licență / I sau II Masterat / Absolvent facultate acreditată pe domeniile Economie, Afaceri, Marketing etc.;
  • Minim 1 an de experiență profesională relevantă / voluntariat;

Responsabilități:

  • Dezvoltarea competențelor de oferire consultanță start-up-urilor;
  • Deprinderea utilizării avansate a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Access, Power-Point);
  • Dezvoltarea de sisteme pentru optimizarea proceselor si operațiunilor;
  • Implicare activă în proiectele de Consultanță în Afaceri ale companiei pentru clienți importanți din România și străinătate;
  • Participare activă în cadrul ședințelor de management cu scopul de a contribui la procesele de dezvoltare și îmbunătățire continuă ale companiei;
  • Familiarizarea cu funcțiile și procesele unei companii de consultanță, ale partenerilor și clienților acesteia;
  • Realizarea unui Plan de Dezvoltare Profesională și Personală împreună cu Mentorul, cu scopul dezvoltării personale si profesionale.

Online Marketing Consultant

Online Marketing Consultant | Cerințe și Responsabilități
Cerințe:

  • Student Anul: II sau III Licență / I sau II Masterat / Absolvent facultate acreditată pe domeniile Economie, Afaceri, Marketing etc.;
  • Minim 1 an de experiență profesională relevantă / voluntariat;

Responsabilități:

  • Inițierea in utilizarea platformei de CMS (Content Management System) WordPress;
  • Inițiere in SEM - Search Engine Marketing (Google Adwords);
  • Inițiere in Social Media Marketing (Facebook Ads);
  • Inițiere in SEO – Search Engine Optimization;
  • Inițierea în utilizarea platformelor software de editare foto, grafică si design (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe Lightroom etc);
  • Dezvoltarea competențelor de utilizare a pachetului Microsoft Office (Power-Point, Word, Excel) Inițierea in HTML, și CSS, etc;
  • Implicare activă în proiectele de Consultanță în Marketing ale companiei pentru clienți importanți din România;
  • Participare activă în cadrul ședințelor de management cu scopul de a contribui la procesele de dezvoltare și îmbunătățire continuă ale companiei;
  • Familiarizarea cu funcțiile și procesele unei companii de consultanță, ale partenerilor și clienților acesteia;
  • Realizarea unui Plan de Dezvoltare Profesională și Personală împreună cu Mentorul, cu scopul dezvoltării personale și profesionale.

Management Consultant

Management Consultant | Cerințe și Responsabilități
Cerințe:

  • Student Anul: II sau III Licență / I sau II Masterat / Absolvent facultate acreditată pe domeniile Economie, Afaceri, Marketing etc.;
  • Minim 1 an de experiență profesională relevantă / voluntariat;

Responsabilități:

  • Dezvoltarea competențelor de implementare și management al proiectelor;
  • Deprinderea utilizării avansate a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Access, Power-Point);
  • Dezvoltarea de sisteme pentru optimizarea proceselor și operațiunilor;
  • Implicare activă în proiectele de Consultanță in Management ale companiei pentru clienți importanți din România;
  • Participare activă în cadrul ședințelor de management cu scopul de a contribui la procesele de dezvoltare și îmbunătățire continuă ale companiei;
  • Familiarizarea cu funcțiile și procesele unei companii de consultanță, ale partenerilor și clienților acesteia;
  • Realizarea unui Plan de Dezvoltare Profesională și Personală împreună cu Mentorul, cu scopul dezvoltării personale și profesionale.

Beneficii


Obținerea de experiență și expertiză profesională în cadrul unei organizații importante;
Realizarea unui plan de dezvoltare personală și profesională și implementarea acestuia;
Training de specialitate (leadership, management de proiect, marketing online, personal branding, public-speaking, vânzări, comunicare, antreprenoriat etc);
Implicarea în activități creative, dinamice și antrenante din domenii profesionale variate;
Participarea la evenimente, conferințe și teambuilding-uri organizate de organizație;
Intrarea în contact cu personal al unor importante organizații românești prin participarea la evenimentele organizate de organizație;
Flexibilitate în dezvoltarea de proiecte cu impact pentru societatea din România (economie, antreprenoriat, educație, responsabilitate socială etc);
Activarea într-un mediu plăcut, în care oamenii sunt apreciați și încurajați să-și valorifice aptitudinile;

Posturi vacante angajare proiect INSPIRE


Responsabil organizare program de mentorat

Responsabil organizare program de mentorat | Cerințe și Responsabilități
Cerințe:

  • Absolvent facultate acreditată pe domeniile Economie, Afaceri, Marketing etc.;
  • Minim 1 an de experiență relevantă în activități de organizare și coordonare;

Responsabilități:

  • Realizarea unei Metodologii de lucru și desfășurare activitate de mentorat;
  • Trasarea direcțiilor privind modalitatea de organizare și desfășurare a activității de mentorat care vor fi ulterior aplicate de către mentori;
  • Facilitarea suportului logistic necesar în desfășurarea activităților de mentorat;
  • Evaluarea productivității și performanței mentorilor prin consultarea direcțiilor de dezvoltare a participanților la programul de mentorat;
  • Organizarea activității mentorilor din cadrul proiectului în vederea verificării îndeplinirii indicatorilor proiectului;
  • Realizarea instrumentelor de lucru necesare desfășurării activității mentorilor;
  • Colaborarea cu managerul de proiect și cu echipa de proiect în vederea îndeplinirii sarcinilor de lucru/indicatorilor proiectului;
  • Centralizarea informațiilor generate în urma desfășurării activităților mentorilor din cadrul proiectului;
  • Respectarea programului de lucru conform normei înregistrată în CIM-ul încheiat cu angajatorul;
  • Desfășurarea activităților în conformitate cu fișa postului;
  • Întocmirea fișei de pontaj, raportului de activitate și centralizarea documentelor/ livrabilelor în urma desfășurării activităților.

Responsabil organizare program de training

Responsabil organizare program de training | Cerințe și Responsabilități
Cerințe:

  • Absolvent facultate acreditată pe domeniile Economie, Afaceri, Marketing etc.;
  • Minim 1 an de experiență relevantă în activități de organizare/coordonare și relaționare;

Responsabilități:

  • Întocmirea unei metodologii privind modalitatea de desfășurare a activității de training;
  • Asigurarea instrumentelor necesare de lucru în vederea desfășurării activității trainerilor;
  • Realizarea grupelor de training și realizarea documentelor de înscriere la training-uri;
  • Colaborarea cu trainerii în vederea asigurării prezenței la training-uri;
  • Informarea trainerilor cu privire la opțiunile cursanților;
  • Realizarea unor întâlniri periodice cu trainerii în vederea programării training-urilor;
  • Stabilirea și întreținerea colaborărilor cu parteneri, finanțatori și alți terți afiliați programului de training;
  • Asigurarea organizării și derulării a 12 workshop-uri de dezvoltare a competențelor tehnice ale studenților relevante pentru piața muncii cu accent pe componenta practică;
  • Asigurarea organizării și derulării a 8 workshop-uri tip master-class de dezvoltare personală a studenților pe teme relevante pentru piața muncii cu accent pe componenta practică;
  • Colaborarea cu managerul de proiect precum și cu resursele umane implicate în proiect în activități relevante;
  • Desfășurarea activităților în conformitate cu fișa postului în vederea atingerii indicatorilor și a rezultatelor proiectului;
  • Întocmirea fișei de pontaj, a raportului de activitate și centralizarea documentelor/livrabilelor generate în urma desfășurării activităților în vederea transmiterii lunare către managerul de proiect.

Beneficii


Obținerea de experiență și expertiză profesională în cadrul unei organizații importante;
Realizarea unui plan de dezvoltare personală și profesională și implementarea acestuia;
Training de specialitate (leadership, management de proiect, marketing online, personal branding, public-speaking, vânzări, comunicare, antreprenoriat etc);
Implicarea în activități creative, dinamice și antrenante din domenii profesionale variate;
Participarea la evenimente, conferințe și teambuilding-uri organizate de organizație;
Intrarea în contact cu personal al unor importante organizații românești prin participarea la evenimentele organizate de organizație;
Flexibilitate în dezvoltarea de proiecte cu impact pentru societatea din România (economie, antreprenoriat, educație, responsabilitate socială etc);
Activarea într-un mediu plăcut, în care oamenii sunt apreciați și încurajați să-și valorifice aptitudinile;

Carieră

1

Intern

(3 luni)

2

Junior Consultant

(3 luni – 1 an)

3

Consultant

(1 an – 3 ani)

4

Senior Consultant

(3 ani – 5 ani)

5

Partner

(> 5 ani)


Aplicare