Brandul reprezintă mai mult decât un nume sau un logo prin care o organizație se diferențiază atât ca entitate, cât și în ceea ce privește produsele sau serviciile sale. Brandul reprezintă esența unei organizații, reprezentarea organizației ca personalitate, incapsularea viziunii, misiunii, valorilor acesteia, un argument al alegerii și un avantaj competitiv. Succesul unei organizații este adesea congruent cu succesul unui brand care conferă credibilitate, realizează o legătură emoțională cu oamenii, motivează achiziția de produse sau servicii, oferă consistență și contribuie la loializarea clienților.

Brandul reprezintă însumarea așteptărilor, experiențelor, amintirilor, recomandărilor, povestirilor și relațiilor anterioare care motivează clienții să aleagă o anumită organizație în detrimentul concurenței. Pe lângă elementele vizuale, brandul înseamnă livrarea constantă de experiențe pozitive clienților, un brand sănătos se clădește pe reputație, livrarea de produse sau servicii peste așteptările clienților și furnizarea de valoare adăugată. Echipa Idea Perpetua oferă soluții complete în ceea ce privește strategia de branding, identitatea brandului, precum și modalități de obținere a notorietății de brand dorite pentru organizația, produsele sau serviciile tale.

 

 

Personalitate Brand

 

Setul de caracteristici și trăsături umane atribuite brandului.

Cultură Brand

 

Valorile, viziunea și misiunea organizației concentrate în cadrul brandului.

Imagine Brand

 

Imaginea transmisă de organizație către publicul țintă.

Experiență Brand

 

Totalitatea interacțiunilor, relațiilor, recomandărilor, amintirilor atribuite brandului de către client.

Identitate Brand

 

Nume, logo, slogan, marcă, elemente vizuale.

Esență Brand

 

Spiritul brandului – Elementul central care creează atașament din partea clienților față de brand și articulează emoția și loialitatea acestora.

 

 

proces-creativ-etapa-1

Etapa de pregătire: generarea ideilor originale prin accesarea cunoștințelor și experiențelor trecute

proces-creativ-etapa-2

Etapa de incubare: trecerea ideilor prin prisma gândirii pasive, inconștiente

proces-creativ-etapa-3

Etapa de iluminare: formarea de noi conexiuni între ideile generate și descoperirea soluției

proces-creativ-etapa-4

Etapa de evaluare: validarea ideilor, alinierea cu viziunea inițială și considerarea alternativelor

proces-creativ-etapa-5

Etapa de testare: finalizarea designului și aplicarea produsului creativ într-un context practic

 

 

Strategie de branding

 

Logo design

 

Tactici de creștere a notorietății de brand

 

Design materiale de promovare

Evident, sunt foarte multe alternative când vine vorba de selectarea unui consultant în branding, însă este important să ai în vedere câteva criterii pentru a adopta o decizie optimă și a evita riscurile. Prezintă consultantul în mod coerent serviciile și procesul de interacțiune cu clientul? Dispune consultantul de un portofoliu de proiecte finalizate? Dispune consultantul de resurse umane relevante realizării proiectului tău? Transmite consultantul încredere și profesionalism? Dovedește consultantul proptitudine în a personaliza serviciile în conformitate cu nevoile tale particulare?

Echipa Idea Perpetua deține expertiza necesară pentru a te ajuta să îți dezvolți un brand puternic, bazat pe consistența ideilor și emoțiilor transmise către clienți, precum și pe furnizarea constantă de valoare adăugată prin produsele și serviciile tale. Astfel, te vom asista în procesul de asigurare a congruenței dintre imaginea de brand și experiența de brand și îți vom dezvolta logo-ul și materialele de promovare într-un stil unic, memorabil, creativ și personalizat nevoilor tale. De asemenea, te vom ajuta să aplici tacticile necesare pentru creșterea notorietății de brand.

 

 

 

 

 

De multe ori, deciziile ieftine ne costă scump, fiind adesea întâlnite situațiile în care clientul ajunge să ne contacteze după ce a apelat la servicii de branding tip low-cost cu rezultate îndoielnice. Cel mai important aspect în ceea ce privește costul unor astfel de servicii este reflectat de valoarea adăugată pe care o primește clientul. Este important pentru orice afacere să dispună de servicii la costuri reduse, însă brandul reprezintă esența afacerii și un element central în interacțiunea cu clienții. Astfel, un raport optim calitate-cost este de preferat atunci când te decizi să selectezi un consultant în branding.

În stabilirea onorariului, pornim de la nevoile tale și estimăm onorariul în funcție de costurile noastre pentru atingerea obiectivelor. Știm cât de important este pentru tine costul serviciilor de branding pentru a te decide, însă cum fiecare proiect este unic și personalizat pentru nevoile tale și costurile variază în funcție de complexitatea proiectului. Ce putem să-ți spunem, înainte să ne transmiți o solicitare de ofertă personalizată, este că onorariul pentru serviciile de branding este unul corect, cu un raport excelent calitate-preț, adaptat nevoilor și bugetului tău.

 

 

 

Consultanții Idea Perpetua sunt disponibili pentru o nouă provocare profesională în materie de branding. Pentru orice informații suplimentare sau întrebări, ne poți contacta pe adresa contact@idea-perpetua.com, la numărul de telefon 0749 256 247 sau utilizând formularul de mai jos:

 




     




     




     




     




     




     

     



     

    România, București 040031, Sector 4, Piața Unirii, Splaiul Unirii, Nr. 6, Bl. B3A, Et. 4