title
 

Trenduri SEO si SEM in 2014

In 2014, piata de Search Engine Optimization (SEO) si Search Engine Marketing (SEM) cunoaste o evolutie pozitiva din punct de vedere al investitiilor si al numarului de companii care utilizeaza aceste modalitati pentru a aduce trafic pe website-ul acestora. Daca va intrebati de ce in ultima perioada cifra dvs de afaceri este in picaj, pe langa alte probleme legate de piata si modelul dvs de afaceri, este foarte posibil ca investitiile competitorilor dvs in SEO si SEM sa fie un motiv din cauza caruia organizatia dvs pierde clienti, notorietate de brand si implicit i se reduc veniturile.

Motoarele de cautare

Fie ca vorbim despre SEO sau SEM, trebuie luat in considerare sectorul motoarelor de cautare care sunt capabile sa furnizeze trafic relevant si in volum mare pentru website-ul organizatiei dvs. Nu mai este niciun secret faptul ca Google detine o pozitie dominanta pe piata. Cu exceptia Rusiei,Chinei si Coreei de Sud unde Yandex, Baidu respectiv Naver sunt lideri pe piata locala, Google detine o cota de piata globala de 71%.

Mai jos sunt prezentate cotele de piata ale Google la inceput de 2014 in cateva piete din Europa. Google a reusit sa se impuna pe piata din Europa, chiar si in Cehia, unde s-a impus in fata Seznam cu o cota de piata de aproximativ 71% in 2013. Singura piata necucerita din Europa, ramane Rusia, unde cota de piata a Google este de doar 26% in defavoarea Yandex, cu 62%.



98%Romania
93%UK
92%Germania
95%Spania
92%Italia
91%Franta
26%Rusia

Al doilea cel mai mare motor de cautare, cu 1 miliard de vizitatori unici lunar, 3 miliarde de cautari lunare, mai mare ca Yahoo, AOL si Bing la un loc, este YouTube, detinut tot de Google.


Trenduri SEM – Search Engine Marketing 2014

Recomandarile Idea Perpetua cu privire la SEM pentru 2014 includ utilizarea campaniilor optimizate in Google Adwords, segmentare geografica si demografica, segmentarea in functie de dispozitiv(desktop, tableta, telefon, etc), utilizarea filtrelor pozitive si negative, utilizarea extensiilor si analiza datelor in functie de dispozitiv.

La acestea se pot adauga utilizarea noilor reclame expandabile de la Google Ads si a micro-websiteurilor, utilizarea RTB(Real Time Bidding) si a motoarelor de recomandare dar si imbunatatirea experientei utilizatorului, pagini de intampinare de impact si remarketingul eficient.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

72 %

72% dintre Marketeri Online planuiesc cresterea bugetelor pentru CPC(Cost per Click) in 2014.


Trenduri SEO – Search Engine Optimization 2014

Google a devenit din ce in ce mai preocupat de actualizarea si imbunatatirea algoritmului sau de cautare. Astfel daca in 2012, algoritmul Panda sustinea faptul ca administratorii web pot creste vizibilitatea websiteului printr-un numar cat mai mare de linkuri catre website, in 2013, noul algoritm Penguin sugereaza faptul ca modalitatea prin care se poate creste vizibilitatea websiteului este aceea de a creea continut relevant pe care utilizatorii sunt dispusi sa-l foloseasca si sa-l recomande.

Printre recomandarile Idea Perpetua pentru 2014 se includ realizarea de continut relevant si folositor, renuntarea completa la practicile de Black SEO, imbunatarirea experientei utilizatorilor de echipamente mobile, realizarea website-urilor responsive dar si o mai buna integrare a retelelor de socializare cu continutul de pe website.

La acestea se pot adauga informarea constanta cu privire la actualizarile API ale Google, utilizarea celor mai bune practici Google, Link Earning si nu Link Building, dar si prezenta pe website-uri cu autoritate in ceea ce priveste continutul.

Trenduri Social Networks – Retele de Socializare 2014

Google + a capatat o mai mare importanta in cautarile Google si de asemenea, like-urile si share-urile pe Facebook, LinkedIn si Twitter au devenit mai bine cotate. Devine foarte important pentru o organizatie sa identifice retelele de socializare potrivite profilului acesteia si sa mentina o interactiune constanta cu utilizatorii.

Printre recomandarile Idea Perpetua se numara crearea de angajament, interactiunea constanta si sustinuta cu utilizatorii, un management al reputatiei pe retelele de socializare, dar si intelegerea motivatiei clientilor.

Cateva date statistice


26%

Mobile

26% dintre emailuri sunt deschise de pe smartphone-uri
40%

Social Media

40% dintre utilizatorii de internet socializeaza mai mult in mediul online decat o fac in viata reala.
93%

Motoarele de cautare

93% dintre experientele online incep cu un motor de cautare.

Exista 5 miliarde de cautari zilnice pe Google, 1.2 miliarde de utilizatori unici Facebook si 700 de videoclipuri YouTube postate pe Twitter in fiecare minut.

73%SEO

73% dintre utilizatori ignora publicitatea platita si se concentreaza pe rezultatele organice.

75%Rezultate Google

75% dintre utilizatori nu trec pe a doua pagina de rezultate aparute in urma unei cautari.

84%Social Media

84% dintre Marketer B2B utilizeaza intr-o forma sau alta cel putin o retea de socializare pentru dezvoltarea afacerii.

Echipa Idea Perpetua va sta la dispozitie pentru discutii preliminare fara costuri financiare referitoare campanii SEO – Search Engine Optimization, SEM – Search Engine Marketing si Social Media Marketing pentru a identifica impreuna modalitati in care putem contribui la dezvoltarea afacerii dvs, cresterea notorietatii brandului si cresterea cifrei de afaceri.

Contact


TAGS > , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Posteaza un comentariu