Marketing Online

 

 

Organizatia dvs pierde teren in fata competitiei? Doriti diferentiere fata de competitie si o crestere sustinuta a Cifrei de Afaceri? Doriti sa va cresteti notorietatea brandului dvs in mediul online?

Echipa Idea Perpetua va pune la dispozitie solutii eficiente de Marketing Online pentru a va atinge obiectivele organizatiei dvs. Printre solutiile de Marketing Online pe care le putem oferi se pot enumera Webdesign, SEM(Search Engine Marketing), SEO(Search Engine Optimization), Social Media Marketing sau Email Marketing.

Intr-o forma restransa, marketingul ar putea fi caracterizat ca fiind arta sau stiinta de a explora, crea si livra valoare destinata satisfacerii nevoilor unui segment de piata in vederea obtinerii profitului. Marketingul nu inseamna doar vanzarea produselor sau furnizarea serviciilor, ci mai degraba consta in satisfacerea nevoilor clientului, in intelegerea completa a clientului astfel incat oferta companiei sa corespunda perfect cererii clientului, acesta din urma trebuind sa reprezinte permanent elementul central al marketingului.

Marketingul online reprezinta in esenta o strategie de marketing prin care se promoveaza organizatii, produse sau servicii utilizand internetul si componentele acestuia. Marketingul online este o consecinta a progresului tehnologic, o abordare moderna a marketingului clasic, o consecinta a adaptarii ofertei organizatiilor la cererea consumatorilor si la comportamentelor economice ale acestora.

Numarul utilizatorilor de internet este intr-o continua crestere. Totodata, in crestere se afla si timpul petrecut de fiecare utilizator pe internet, tot mai multe persoane alegand sa se informeze folosind surse de informare online, sa-si faca cumparaturile pe internet, sa-si plateasca facturile online sau sa utilizeze site-urile de socializare precum Facebook sau LinkedIn. O astfel de situatie necesita o adaptare a marketingului organizatiei iar companiile fara o reputatie online vor fi private de succes sau mai mult decat atat: sustenabilitatea lor pe piata va fi amenintata.

Conform statisticilor, numarul utilizatorilor de internet pe plan global a crescut de la 250 de milioane în anul 2000 la 2,7 miliarde in anul 2013. In Romania, numarul utilizatorilor de internet a crescut de la 800 000 in anul 2000 la 10,9 milioane in anul 2013.

Marketingul presupune fluxuri de informatie pe de-o parte dinspre organizatii catre consumatori cu ajutorul strategiilor de marketing, iar pe de alta parte dinspre consumatori spre organizatie prin intermediul feedback-ului. Intr-o era in care informatia reprezinta neofactorul de productie cu cel mai inalt grad de insemnatate pentru cvasitotalitatea organizatiilor, marketingul in general si marketingul online in particular reprezinta cheia succesului unei organizatii pe piata.

Marketingul online bine structurat are ca obiectiv, inainte de vanzarea produselor si a serviciilor, realizarea unei conexiuni solide intre organizatii si consumatori bazata pe informare, flexibilitate si fidelizare. Marketingul online presupune comunicare bidirectionala atat dinspre organizatie spre consumator prin oferirea informatiilor despre companie, produse/servicii, campanii, responsabilitate socială etc, cat si dinspre consumator spre organizatie prin cerere, sugestii, nemultumiri sau feedback.

Marketingul online este larg folosit atat de organizatiile mari cat si de organizatiile mai putin cunoscute, avand aceleasi reguli indiferent de marimea organizatiei, incepand cu crearea unei imagini cunoscute pe internet, continuand cu determinarea consumatorilor-tinta, vanzarea produselor/serviciilor, fidelizarea clientilor si crearea unei conexiuni intre organizatie si consumatori.

Echipa Idea Perpetua va pune la dispozitie urmatoarele modalitati de executie a strategiei de Marketing Online pentru organizatia dvs: Webdesign, SEM (Search Engine Marketing – Marketing pe motoarele de cautare precum Google, Yahoo, Bing, etc), SEO (Search Engine Optimisation – Optimizarea website-ului pe motoarele de cautare), Social Media Marketing (Marketing pe retelele de socializare precum Facebook, Linkedin, YouTube, etc), Email Marketing (Marketing prin intermediul email-ului/Newsletter)

Cateva date statistice privind Internetul si Marketingul Online:


4%

Utilizatori internet 2000

4% din populatia globului, adica 250 de milioane, utiliza internetul in anul 2000.
39%

Utilizatori internet 2013

39% din populatia globului, adica 2,7 miliarde, utilizeaza internetul in anul 2013.
50%

Internetul in Romania 2013

50% din populatia Romaniei, adica 10,9 milioane, utilizeaza internetul in 2013.



40%Socializarea Online

40% dintre utilizatorii de internet, socializeaza mai mult online decat fata in fata.

84%Social Media

84% dintre companiile prezente in mediul online folosesc intr-o forma sau alta social media.

93%Motoarele de Cautare

93% dintre experientele online incep cu un motor de cautare


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

72 %

72% dintre specialistii in Marketing Online intentioneaza sa sporeasca bugetul pentru CPC(Cost per Click) in 2014


Echipa Idea Perpetua va sta la dispozitie pentru discutii preliminare fara costuri financiare referitoare la strategii si tactici de Marketing Online potrivite organizatiei dvs precum si modalitati eficiente de implementare si analiza post-implementare.

Contact