CSV

 

Daca sunteti membru al unei organizatii non-profit preocupata de responsabilitate sociala, suportul comunitatii sau protejarea mediului si aveti nevoie de consultanta in aria noastra de expertiza, ne-ar face placere sa aflam povestea dvs si sa discutam despre cum va putem sustine fara niciun fel de costuri in efortul de a crea o lume mai buna.

CSV (Creating Shared Value) reprezinta asigurarea competitivitatii si sustenabilitatii organizatiei prin crearea de valoare semnificativa care sa contribuie la dezvoltare locala si globala a mediului economic si social. CSV presupune oferirea de servicii si produse care sa vina in intampinarea nevoilor oamenilor si companiilor, abordarea problemelor economice si sociale si asigurarea sustenabilitatii organzatiei prin dezvoltarea mediului de afaceri si societatii in care aceasta activeaza.

Inovatie

Abordarea Idea Perpetua este orientata spre proactivitate si inovatie, spre noi solutii viabile si perspective unice in a rezolva problemele clientilor nostri, mediului de afaceri si comunitatii. Consideram ca este datoria fiecarei companii ca modul in care aceasta isi desfasoara activitatea sa se rasfranga in mod pozitiv si asupra comunitatii sociale.

Sinergie

Idea Perpetua promoveaza sinergia pozitiva dintre organizatii. Astfel diferiti stakeholderi pot colabora in a obtine rezultate cumulate net superioare rezultatelor obtinute in mod independent. Astfel, prin impartasirea cunostintelor si experientelor, companiile isi pot imbunatati performantele, obtinand rezultate si schimbari pozitive majore.

Responsabilitate

Echipa Idea Perpetua sustine ori de cate ori este posibil organizatiile non-profit interesate de rezolvarea unor probleme cu puternic impact social. Echipa noastra sustine oamenii preocupati de bunastarea mediului social din Romania. Consideram ca o companie nu poate deveni sustenabila fara o interactiune dinamica cu mediul social si comunitatea.

Consideram ca este de datoria fiecarei organizatii de a realiza mult mai mult decat activitati de CSR(Corporate Social Responsibility – Responsabilitate Sociala Corporativa) in care o parte din profitul organizatiei este indreptata spre diverse programe in beneficiul comunitatii – organizatiile trebuie sa-si reconsidere intreaga activitate si strategie spre mentinerea sustenabilitati organizatiei in perfecta armonie cu comunitatea si societatea.

Cateva date statistice privind CSV si CSR in mediul de afaceri:


83%

Increderea Clientilor

83% dintre oameni au mai multa incredere in companiile preocupate de comunitate si societate
80%

Motivarea Angajatilor

80% dintre tinerii profesionisti sunt interesati sa lucreze intr-o organizatie cu impact pozitiv asupra mediului si societatii
50%

Competitivitate

50% din clientii loiali unei organizatii vor alege competitia in cazul unor politici nefavorabile mediului sau societatii.



93%Loialitate

93% din clienti se declara loiali fata de organizatiile preocupate de societate si mediu

88%Responsabilitate

88% din consumatori declara ca este de datoria lor sa consume produse pe care le considera prietenoase cu mediul si societatea.

91%Diferentiere

91% dintre potentialii clienti vor alege dintre doua branduri similare ca pret si calitate, pe cel implicat in activitati ecologice sau sociale.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

53 %

53% dintre companiile din Top 500 S&P (Standard and Poor`s) publica frecvent rapoarte privind activitatile acestora de sustenabilitate si responsabilitate in ceea ce priveste mediul si societatea.


Echipa Idea Perpetua va sta la dispozitie pentru discutii preliminare, fara costuri suplimentare cu privire la modalitatile de integrare a conceptului de CSV(Creating Shared Value) in organizatia dvs, strategii si tactici de CSR(Corporate Social Responibility) sau pentru a sustine organizatiile non-profit in a creea o lume mai buna.

Contact